مجموعه نستورشاپ از سال 1398 تاکنون همراه با تیم فنی خود در زمینه خرید اکانت قانونی، خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید کنسول و لوازم جانبی پلی استیشن، لوازم جانبی کامپیوتر، محصولات موس، کیبورد و هدفون و همچنین مجموعه نستورشاپ محصولات و تجهیزات گیمینگ باکیفیت و برند را با حذف واسطهها به رقابتیترین قیمت بازار به مشتریان خود عرضه میکند. شما میتوانید برای دریافت راهنمایی تخصصی با کارشناسان و متخصصین مجموعه نستورشاپ ارتباط بگیرید و پس از دریافت مشاوره فنی، برای خرید محصولات و تجهیزات گیمینگ مورد نیاز خود اقدام کنید. همچنین میتوانید راهنمای خرید بازیها، راهنمای خرید تجهیزات گیمینگ، لیست برترین بازیهای سال برای پلتفرمهای مختلف، مقالات آموزشی حوزه گیمینگ، راهنمای خرید لوازم جانبی و غیره را از وبسایت نستورشاپ دریافت کنید. تیم پشتیبانی نستورشاپ شما را همراهی میکنند تا بهترین انتخابها را در حوزه گیمینگ داشته باشید و از لحظات بازی خود نهایت استفاده را ببرید.
قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده است و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی می باشد. استفاده از سایت به منزله اطلاع و موافقت شما از شرایط ذیل می باشد.
قبل از خرید از بروز بودن قیمت ها و موجودی محصولات درج شده اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به خرید نمایید . به دلیل نوسان نرخ ارز امکان بروز رسانی تمامی محصولات نمی باشد جهت استعلام قیمت های بروز از طریق راه های ارتباطی فروشگاه با ما در تماس باشید .
هر گونه سوال و درخواست قبل از خرید باید توسط مشتری از تیم پشتیبانی انجام شود و نیاز های خود را با پشتیبانی مطرح نماید و در صورتی که کاملا از خرید خود مطمئن بودید اقدام نمایید و برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی مورد نظر میتوانید از موتورهای جستوجوگر استفاده نمایید کما اینکه تیم پشتیبانی تمام تلاش خود را خواهد نمود که شما عزیزان را راهنمایی کنند اما در انتها مسئولیت خرید بر عهده شما عزیزان میباشد و فقط به اطلاعات درج شده در صفحه محصول مورد نظر خود در سایت اکتفا نکنید چون ممکن است برخی موارد درج شده توسط کمپانی سازنده بازی در گذر زمان تغییر کنند و یا برخی موارد بروز نباشند و خطای انسانی رخ داده باشد .
تلاش ما بر آن است که توضیحات و مشخصات کالا را به طور کامل قرار دهیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به مقایسه و خرید بپردازد. لطفا در انتخاب کالا و خرید خود دقت فرمایید ، زیرا در صورت اشتباه شما و خریداری شدن کالا، دیگر امکان مرجوع کردن و تعویض نمیباشد.
تمام سعی تیم ما بر این مبنا می باشد که رضایت مشتری در اولویت قرار دارد و در صورتی که طبق قوانین سایت درخواست کنسل کردن سفارش را دهند قبل از اینکه سفارش مورد نظر فعال سازی و انجام شده باشد شامل عودت وجه می باشد و با بررسی مدیریت طبق قوانین سایت مبلغ عودت داده میشود (با کسر کارمز بانک و 10% درصد مبلغ خرید فاکتور بابت مالیات کسر می شود) اما اگر درخواست کاربر خلاف قوانین سایت باشد و فعال سازی به هر نحوی انجام شده باشد ، شامل کنسل کردن سفارش و عودت وجه نمی باشد.
از زمانی که درخواست عودت وجه می دهید 5 روز کاری (به جز روز های تعطیل ) زمان لازم است که بخش حسابداری مبلغ را به همان شماره حساب (کارت بانکی) که واریز وجه را انجام داده اید عودت دهد .
دلیل این تایم این است که 72 ساعت زمان خواهد برد که مبلغ واریزی شما توسط درگاه واسطه به حساب ما واریز شود .
در صورتی که کنسلی از جانب شما باشه مبلغ 20000 تومان بابت کارمزد درگاه بانک و 10% مبلغ خرید فاکتور بابت مالیات کسر می شود.
مدت زمان ارسال سفارش بین ۱ الی 48 ساعت از زمانی میباشد که از طریق راه های ارتباطی تلگرام و سایت ، ادمین را در جریان خرید خود قرار دهید (این تایم از زمانی شروع خواهد شد که ادمین به شما پاسخ دهد ) در صورتی که سفارش از جانب ما در حال آماده سازی باشد و درخواست لغو سفارش خود را داشته باشید نیمی از هزینه سفارش جهت جریمه کسر خواهد شد .
در صورتی که کالای دریافتی قابل استفاده نمیباشد، حتما قبل از گذشت ۲۴ ساعت به ما اطلاع دهید، تا از شرایط گارانتی بهره مند شوید. دقت داشته باشید بعد از این زمان امکان تعویض و یا برگشت وجه وجود نخواهد داشت و فروشگاه در حد توان خود به شما جهت حل مشکل کمک خواهد کرد و یا در صورتی که مشکل یا خطایی از جانب این سایت رخ داده باشد، هزینه دریافتی بصورت کامل به خریدار بازگردانده می شود.
از به کار بردن کلمه های انگلیسی نیک نیم برای نام کاربری جدا خودداری کنید و با حروف فارسی نام کاربری و اطلاعات رو کامل نمایید .
تمامی محصولات به جز اکانت ها و کالا های دسته دوم دارای ضمانت میباشند و در صورتی که پس از خرید هرگونه مشکلی در کالای ارائه شده وجود داشته باشدتا قبل از گذشت ۳۰ روز ، فروشگاه مسئول رسیدگی و رفع آن خواهد بود پس از گذشت ۳۰ روز مسئولیتی بر عهده سایت نمیباشد و در صورتی که کاربر از چیت و کد های تقلب استفاده کند و باعث بن شدن اکانت خودش شود مسئولیت با خود کاربر می باشد و مسئولتی با سایت می باشد.
توجه داشته باشید، در صورتی که کالایی را خریداری کنید و بعد از ارسال، آن را تا مدت یک ماه دریافت نکنید و همچنین در بعضی از موارد با اطلاع فروشگاه همچنان پیگیری های لازم جهت دریافت آن را انجام ندهید، فروشگاه آن را به منزله انصراف از دریافت کالا در نظر میگیرد و سفارش شما را باطل میکند. در این شرایط وجه سفارش باطل شده به شما برگشت داده نخواهد شد. لذا حتما و حتما در صورتی که بعد از گذشت ۷۲ ساعت کالای خود را دریافت نکردید و یا نتوانستید فعال کنید با ما در ارتباط باشید تا به آن رسیدگی شود.
پس از لاگین کردن به اکانت توسط شما و دریافت کد فعال سازی ، درخواست کنسل کردن سفارش قابل قبول نخواهد بود هر گونه بهانه مبنی بر اینکه سیستم نمیکشه ( باید مشخصات سیستم خود را با مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی که توسط شرکت سازنده معرفی میشود چک کنید ، در این زمینه مسئولیتی با ما نیست ) یا اینکه نمیتونیم دانلود کنیم و مشکلات فنی بازی از جمله سیو نشدن بازی یا باگ و موارد دیگر … مسئولیتی بر عهده سایت نمی باشد و هیچ عذر و بهانه ای قابل قبول نخواهد بود ( لطفا درخواستی خارج از شرایط ذکر شده ارسال نکنید ) .
برخی مشکلات گرافیگی مربوط به سخت افرار سیستم شما یا بهینه نبودن بازی مورد نظر و باگ های آن میباشد که باید منتظر منتشر شدن آپدیت از طرف شرکت سازنده بازی بمانید ، سیو بازی شما و دیتای شما و موارد دیگر مسولیت بکاپ گرفتن از اطلاعات این چنین بر عهده خودتان میباشد .
دقت کنید که ما سازنده بازی و کد نویس نیستیم که تمام مشکلات را حل کنیم . ( اجرا بازی و وارد منو بازی شدن به منزله این است که بازی به صورت صحیح فعال شده است)
توجه : اکانتی که در اختیار شما قرار داده می شود توسط مدیریت سایت nestorshop.ir به صورت قانونی خریداری شده و هر گونه سو استفاده و استفاده برای بیشتر از ۱ سیستم PC ، از این اکانت از نظر شرعی و رضایت مدیریت سایت (مالک اکانت) قابل قبول نبوده و هر شخصی در ازای خرید خود فقط میتواند برای یک سیستم ، یعنی سیستم شخصی خود بازی رو فعال و اجرا کند و نباید در احتیار شخص دیگری اکانت را قرار دهد.
پس از لاگین کردن به اکانت توسط شما و دریافت کد فعال سازی ، درخواست کنسل کردن سفارش قابل قبول نخواهد بود هر گونه بهانه مبنی بر اینکه سیستم نمیکشه ( باید مشخصات سیستم خود را با مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی که توسط شرکت سازنده معرفی میشه چک کنید ، در این زمینه مسئولیتی با ما نیست ) یا اینکه نمیتونم دانلود کنیم بو رخی مشکلات گرافیگی مربوط به سخت افرار سیستم شما یا بهینه نبودن بازی مورد نظر و باگ های آن می باشد که باید منتظر منتشر شدن آپدیت از طرف شرکت سازنده بازی بمانید ، سیو بازی شما و دیتای شما و موارد دیگر مسولیت بکاپ گرفتن از اطلاعات این چنین بر عهده خودتان میباشد و سایر موارد … هیچ عذر و بهانه ای قابل قبول نخواهد بود ( لطفا درخواستی خارج از شرایط ذکر شده ارسال نکنید ) .
در صورت بروز هر گونه حادثه غیرمترقبه و سایر عوامل خارج از اختیارات و کنترل طرفین از قبیل جنگ ، اعتصاب ، اغتشاش عمومی ، صاعقه ، آتش سوزی ، زلزله ، سیل ، اثرات موضعی خورشید بر روی ماهواره ها ، ایجاد قوانین و مقررات و دستورالعمل های دولتی و حکومتی ، قطع خطوط مخابراتی شهری و منطقه ای، تحریم و سایر موارد مشابه ، هیچگونه مسئولیتی در قبال سرویس و نیز سایر موارد تا زمان رفع حوادث غیر مترقبه متوجه طرفین نمی باشد بدیهی است در صورت بازگشت اوضاع به حالت عادی و در اولین زمان ممکنه نسبت به انجام تعهدات اقدام خواهد شد تا وضعیت به حالت عادی بازگردد و طرفین حق هر گونه ادعایی نسبت به یکدیگر را از خود سلب می نمایند.
۱ – خریداران ظرفیت ۱ تنها ۲۴ ساعت امکان نصب و یا دانلود دیتای بازی مورد نظر را دارند . بعد از مدت زمان قید شده هرگونه عواقب آن بر عهده ی خریدار میباشد .
۲ – خریداران ظرفیت ۱ با قبول این نکته که بعد از نصب بازی و آفلاین نمودن دستگاه ، در صورت هر گونه آنلاین شدن و خرید بازی جدید امکان قفل شدن بازی مورد نظر وجود دارد اقدام به خرید ظرفیت یک کنند .
۳ – ظرفیت ۲ و ۳ باید کمال همکاری را در فروش دیگر ظرفیت ها با سایت کنند . در غیر این صورت عواقب ناشی از آن بر عهده خریدار عزیز میباشد .
۴ – هر گونه اقدام به تغییر اطلاعات اکانت و تغییر ظرفیت مورد نظر و دیگر اقدامات که در روند عادی اکانت اختلال ایجاد کندمغایر با قوانین سایت بوده و در صورت مشاهده با افراد متخلف برخورد می شود .
۵ – پشتیبانی اکانت های خریداری شده تنها با همان ایدی خریدار ، شماره تلفن همراه خریدار و اطلاعات هویتی خریدار ، در زمان خرید اکانت امکان پذیر میباشد .
۶ – سایت هیچ گونه تعهدی نسبت به تغییر سیاست های سونی که موجب ایجاد اختلال در عملکرد اکانت باشد را ندارد .
۷ – در صورت پیش خرید هر بازی و ظرفیت مورد نظر امکان برگشت به هیج وجه وجود ندارد لزا در خرید خود دقت نمایید .
۸ – خرید از سایت به منظور قبولی شرایط بالا بوده در غیر این صورت از خرید امتنا نمایید .
توجه = با توجه به تحریم هایی که کشور های دیگر علیه ایران دارند سایت nestorshop هیچ گونه مسئولیتی در قبال مسدود سازی اکانت های ظرفیت 2 و 3 که توسط کمپانی سونی Sony ممکن است انجام شود ندارد ، اکانت هایی که سایت Nestorshop تهیه میکند همگی کاملا قانونی و با حساسیت بالا از منابع معتبر تهیه می شوند ، سیاست سونی در برخی موارد به گونه ای است که به دلیل ip ایران و موارد دیگر ممکن است اکانت ظرفیت 2 و 3 را مسدود کند و دلیل این کار در برخی موارد توسط سونی اعلام نمی شود . (در هنگام خرید به این موارد توجه فرمایید ) در اینگونه موارد ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده اکانت پرداخت نخواهد نمود.
۱. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
۳.در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
۴. خرید تحت عنوان واسطه ممنوع می باشد مگر برای همکاران گرامی که لازم است قبل از خرید، با پشتیبانی هماهنگ کنند.
۵. در صورت هرگونه مشکل احتمالی خریداران ظرفیت دو و سه باید با پشتیبانی همکاری نمایند. عدم همکاری موجب سلب تمامی خدمات از خریدار شده و دیگر پشتیبانی داده نخواهد شد.
6. کاربر مجاز به تغییر پسورد ، ایمیل اکانت ، کد دومرحله ای ، شماره موبایل و تصویر پروفایل، online ID و تمامی مواردی که در اکانت از قبل ثبت شده است نمیباشد و در صورت انجام این موارد اکانت به صورت کامل از متخلف گرفته شده و هیچ وجهی برگشت داده نخواهد شد ، لطفا از هرگونه تغییر در اطلاعات اکانت خودداری فرمایید.
۷.امکان تغییر رمز اکانت شیرینگ از سوی فروشگاه به دلایل متعددی وجود دارد، در چنین مواقعی برای دریافت رمز جدید با پشتیبانی در ارتباط باشید.
۸. لطفا از خرید خود مطمعن شوید سپس اقدام به خرید کنید زیرا لغو سفارش پس از واریز برگشت پول با ۲۰ درصد کارمزد انجام میشود.
۹.مالکیت و مدیریت تمام اکانت بر عهده فروشگاه نستورشاپ است و خرید یک ظرفیت (هرظرفیتی) توسط مشتری به معنای مالکیت کامل اکانت نیست بلکه به معنای خریداری حق استفاده از آپشن های ظرفیت مورد نظر است بنابراین عوض کردن مشخصات اعم از ایمیل و پسورد (فعال کردن کد استپ۲)و مشخصات فردی خلاف قوانین فروشگاه است و در صورت انجام این کار بدون هماهنگی با پشتیبانی (موارد خاص)تمام اکانت های خریداری شده توسط فرد متخلف تا حل شدن مسئله به حالت تعلیق در می اید و از گارانتی خارج می شود.
۱۰.مدیریت بین ظرفیت ها به عهده فروشگاه است ودر صورت ایجاد هرگونه مشکل فقط باید به فروشگاه اطلاع داده شود و از اقدام شخصی برای رفع مشکل خود داری شود. اینکار شما را از خدمات آینده فروشگاه خارج میسازد.
۱۱. ظرفیت سوم باید در یوزر اصلی ازبازی استفاده کند و حتما دی اکتیوباشد و درصورت عدم رعایت این موضوع و عدم توجه به تذکر های پشتیبانی اکانت از گارانتی خارج می شود و هیچ هزینه ای عودت داده نمی شود
۱۲. فروشگاه اکانت هایی رو که ازگارانتی خارج شدند باز خرید نمی کند.
۱۳. پاک شدن هر چتی در هر پلتفرمی خلاف قوانین است و در صورت پاک شدن چت فروش اکانت از گارانتی خارج می شود.
۱۴-خریداران محترم لطفا در تمامی مراحل با پشتیبانان همکاری لازم داشته باشید هر گونه بی احترامی و ناسازا به دلایل مختلف از سمت خریدار باعث سلب امتیاز پشتیبانی شده و فرد خاطی به طور کل از خدمات فروشگاه نستورشاپ محروم و از تمامی راه های ارتباطی مسدود خواهد شد!
۱۵- در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و نستورشاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
۱۶.نستورشاپ تنها پس از ۷ روز از تاریخ خرید درصورت عدم رضایت مشتری به دلیل مشکل فنی و یا عدم تحویل محصول، موظف به بازگشت وجه می باشد و پس از یک هفته امکان برگشت وجه وجود نخواهد داشت!
۱۷. روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه در بازه ساعتی ۱۵:۰۰-۲۲:۰۰ هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. نستورشاپ به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
۱۸. کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت نستورشاپ به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و یا پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. نستورشاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در نستورشاپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نستورشاپ محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
۱۹. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
ظرفیت دوم:
۱. قابلیت اکتیو کردن و اجرا در اکانت شخصی ۲. استفاده به صورت آنلاین و آفلاین (با اتصال به اینترنت و بدون اتصال اینترنت) ۳. امکان فروش مجدد دارد (شرایط فروش مجدد در ادامه بخوانید) ۴. نیاز هست به صورت هفته ای یکبار مجدد اکتیو کنید (اموزش اکتیو کردن) ۵. خریدار نباید در اکانتی که از طرف پشتیبانی دریافت میکند اقدام به بازی کند و حتما داخل اکانت شخصیتون بازی را اجرا کنید ۶. پس از نصب و اجرا بازی در حساب شخصی خودتون فقط زمانی اجازی دارید مجددا وارد اکانتی که از طرف فروشگاه برای شما ارسال شده، بشید که بازی در حساب شخصی شما قفل شده و نیاز که مجدد وارد اکانت بشید و اکتیو کنید تا قفل بازی برداشته شود ( هفته ای یکبار و حداکثر زمان لازم برای اکتیو کردن ۲ دقیقه هستش)
ظرفیت سوم:
۱. این ظرفیت اکتیو نمیشود و خریدار میبایست این بازی را در اکانتی که توسط پشتیبانی دریافت میکند اجرا کند. ۲. برای اجرای بازی کنسول شما حتما باید به اینترنت متصل باشد. ۳. امکان فروش مجدد دارد (شرایط فروش مجدد در ادامه بخوانید) ۴.خریدار ظرفیت ۳ موظف هنگامی که ظرفیت ۲ برای اکتیو کردن وارد اکانت میشود همکاری لازم را داشته باشد و حداقل ۲ دقیقه صبر کند و پس از گذشت ۲ دقیقه مجدد وارد اکانت شوند.
۱.بعد از اینکه اکانت برای شما اکتیو شد تنها با دی اکتیو کردن اکانت بر روی کنسولتون امکان جابه جایی اکانت وجود دارد. بعد از ارسال اکانت از طرف پشتیبانی ۲۴ساعت وقت دارید اکانت را وارد و اگر مشکلی بود به پشتیبانی اطلاعی بدید بعد از این تایم اگر مشکلی در اکتیو داشتید شامل گارانتی نمیشود
۲.تمامی اکانت های فروشگاه نستورشاپ با گیفت کارت و اطلاعات قانونی ساخته میشوند و فروشگاه نستورشاپ موظف است تا نظم میان خریداران ظرفیت های مختلف را برقرار کند و بهخریداران ظرفیت ۲ و ۳، اگر مشکلی در اجرای بازی به دلیل قفل شدن اکانت داشتن، پشتیبانی بدهد. این قفل شدن باید به دلیل تغییر ایمیل یا کلمه عبور و یا فعال شدن تایید ۲مرحله ای بر روی اکانت و یا نبود بازی مورد نظر باشد که فروشگاه با داشتن اطلاعات اکانت بتواند اکانت را ریکاوری و اطلاعات جدید را به خریدار بدهد.(این موارد شامل گارانتی فروشگاه میباشد) اما فروشگاه در قبال تحریم های آی پی ایران از سوی سونی و یا هر گونه بن و ساسپندی از سمت سونی خود را مسئول نمیداند و بدلیل پاسخگو نبودن پشتیبانی سونی به ایرانیان و عدم رفع اینگونه مشکلات از سمت سونی و نداشتن شعبه حضوری نمایندگی سونی در ایران جهت رفع این گونه موارد، خارج از پشتیبانی و تعهد ما میباشد و چنانچه کاربر با این مورد مشکلی دارد توصیه میشود به هیچ وجه اکانت قانونی را خریداری نکند و از سایر روش ها بازی های خود را تامین کند. لازم به ذکر است خریدارانی که تا ۱ هفته قبل از بن و ساسپندی خرید خود را ثبت کرده باشد فروشگاه نستورشاپ موظف هست طبق قانون حمایت از حقوق مصرف کننده وجه را برگرداند یا اکانت جایگزینی ارسال کند. اما خریدارانی که از خریدشان بیش از ۱ هفته میگذرد فروشگاه نستورشاپ طبق قوه قهریه (خارج از حیطه قدرت متعهد) امکان بازشگت وجه را نخواهد داشت و با قبول این شرایط و خرید از ما مسئولیتی را متوجه فروشگاه نستورشاپ در این شرایط(بن و از دسترس خارج شدن اکانت ها) نخواهد کرد.
در صورتی که هر شخصی در کانال های تلگرامی یا در گروه هایی که عضو هستند (شبکه های اجتماعی یا انجمن ها فروم ها) علیه وب سایت NESTORshop.ir و ادمین های آن مطلبی منتشر کنند که حاوی توهین و یا تبلیغات منفی باشد که به کسب و کار ما لطمه وارد کن ، این مطالب حاوی بار حقوقی می باشند و از طریق مراجع قضایی قابل پیگیری می باشند .
هر شخصی بتواند این گونه پیام ها که در گروه ها و یا شبکه های مجازی مثل تلگرام و واتس اپ و اینستا و انجمن ها و … را مشاهده کند و برای مدیریت ارسال کند پاداش نقدی دریافت خواهد کرد.
در زمان ثبت نام و خرید حتما از صحیح بودن نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن، آدرس و کد پستی خود اطمینان حاصل کنید و حتما برای پر کردن فیلد ها از زبان فارسی استفاده نمایید.
پس از سفارش کالا وضعیت آن به صورت “در دست اقدام” خواهد بود. زمان معلق ماندن سفارش بستگی به حجم سفارش های در حال بررسی توسط ما دارد.
دقت کنید قبل از واریز کردن وجه و پس از واریز کردن ، حتما با مسئولین فروشگاه هماهنگ کنید. در غیر اینصورت فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت و مشکلات به وجود آمده قبول نخواهد کرد.
در صورت تغییر در اطلاعات محصول و یا برگشته وجه و یا انصراف از دریافت سفارش به پست الکترونیک (ایمیل) شما ، داشتن کد سفارش الزامی میباشد.