شنبه تا چهارشنبه:11:00 الی 22:00
جمعه و تعطیلات رسمی:15:00 الی 22:00

قوانین سایت

هرگونه خرید و یا استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی نستورشاپ ، به منزله آگاهی از موارد ذکر شده در این صفحه طلقی میشود.

۱ – هرگونه سو استفاده از محصولات خریداری شده اعم از بازفروش محصولات و انتشار مجدد محصولات از لحاظ انسانی کار صحیحی نبوده و پیگرد قانونی دارد. محصولات آموزشی مث افزایش کوین “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” بصورت رایگان عرضه میشود و محصولاتی که دارای هزینه هستند ، هزینه آنها صرفا به ازای آموزش مربوطه میباشد . ۳ – توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. ۴ – همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” جزئی از اموال نستورشاپ محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ“، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. ۵ – سیاست قیمت‌‏گذاری در “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای محصولات در “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” قیمت‏‌های های مصوب نویسنده و تولید کننده محصول میباشد . ۶ – “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید. ۷ – در فروشگاه اینترنتی نستورشاپ هیچ محصولی جهت فروش به یک شخص قرار نخواهد گرفت . محصولات منتشر شده جهت فروش به گروهی از افراد میباشند . به جهت جلوگیری از کاهش کیفیت محصولات برای محصولاتی که امکان داشت باشد بروزرسانی منتشر خواهد شد . ۸ – “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند. ۹ – با توجه به ماهیت محصولات  آموزشی ( دانلودی بودن ) امکان عودت کالا و برگشت وجه میسر نیست . لطفا در انتخاب محصول دقت فرمایید . ۱۰ – ​در صورت وجود هرگونه مشکل پس از خرید ، با رعایت ادب مشکل را مطرح کنید . هرگونه بی احترامی و بی ادبی به اپراتور ها به دور از انسانیت بوده و سبب لغو سفارش شما خواهد شد . ۱۱ – هدف “فروشگاه اینترنتی نستورشاپ” از انتشار دوره های آموزشی در حوزه امنیت ، آموزش در جهت جلوگیری از نفوذ میباشد . هر گونه سو استفاده از محتوای آموزشی و استفاده نادرست بر عهده استفاده کننده بوده و “نستورشاپ” مسئولیتی در این زمینه ندارد . ۱۲– هیچ یک از محصولات آموزشی نستورشاپ تضمینی بر دائمی بودن ندارد و صرفا به دلیل متد بودن ممکن است به دلیل وجود مشکلات متعدد دیگر پاسخگو نباشد،خرید از نستورشاپ به منزله ی قبول این شرط است.  

قوانین و مقررات فروشگاه نستورشاپ در اینجا درج شده است لطفا قبل از هر اقدام و یا خرید، قوانین سایت را مطالعه نمائید و در صورت هر گونه ابهام و یا سوال با پشتیبانی در تماس باشید

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه نستورشاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. ورود و ثبت نام کاربران به پنل کاربری فروشگاه نستورشاپ ، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات فروشگاه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان و به هر شکل (خرید از سایت و یا خرید به صورت مستقیم کارت به کارت) به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه نستورشاپ از سوی کاربر است و عدم مطالعه شرایط توسط کاربر/مشتری مسئولیتی را متوجه فروشگاه نخواهد کرد. پشتیبانی فروشگاه نستورشاپ: برای ارتباط با پشتیبانی فروشگاه در تلگرام به ایدی پشتیبانی @nestor_shop پیام بدید. ساعت کاری از شنبه تا چهارشنبه(11الی21) و در روزجمعه و روزهای غیرتعطیل(15-21) میباشد درخواست های ثبت شده در خارج از ساعت کاری، در روز کاری بعد توسط پشتیبانی رسیدگی خواهد شد. زمان تحویل سفارش: زمان تحویل سفارشات اکانت قانونی نهایتا تا 24 الی 48 ساعت بعد می باشد. (در شرایط خاص مانند تخفیفات ویژه فروشگاه یا تحویل اکانت های پیش فروش مثل بازی FIFA که حجم سفارشات بالا میباشد امکان دارد تحویل سفارش بیشتر طول بکشد که اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد و خریدار میبایست با پشتیبانی نستورشاپ همکاری لازم را داشته باشد). شرایط عمومی خرید اکانت قانونی: ۱. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. ۳.در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا، مبلغ  پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. ۴. خرید تحت عنوان واسطه ممنوع می باشد مگر برای همکاران گرامی که لازم است قبل از خرید، با پشتیبانی هماهنگ کنند. ۵. در صورت هرگونه مشکل احتمالی خریداران ظرفیت دو و سه باید با پشتیبانی همکاری نمایند. عدم همکاری موجب سلب تمامی خدمات از خریدار شده و دیگر پشتیبانی داده نخواهد شد. 6.کاربر مجاز به تغییر پسورد ، ایمیل اکانت ، کد دومرحله ای ، شماره موبایل و تصویر پروفایل، online ID و تمامی مواردی که در اکانت از قبل ثبت شده است نمیباشد و در صورت انجام این موارد اکانت به صورت کامل از متخلف گرفته شده و هیچ وجهی برگشت داده نخواهد شد ، لطفا از هرگونه تغییر در اطلاعات اکانت خودداری فرمایید. ۷.امکان تغییر رمز اکانت از سوی فروشگاه به دلایل متعددی وجود دارد، در چنین مواقعی برای دریافت رمز جدید با پشتیبانی در ارتباط باشید. ۸. لطفا از خرید خود مطمعن شوید سپس اقدام به خرید کنید زیرا لغو سفارش در سفارشات دیجیتال و سفارشات مدت دار مانند اکانت پلاس شامل عودت وجه نخواهد شد. ۹.مالکیت و مدیریت تمام اکانت بر عهده فروشگاه نستورشاپ است و خرید یک ظرفیت (هرظرفیتی) توسط مشتری به معنای مالکیت کامل اکانت نیست بلکه به معنای خریداری حق استفاده از آپشن های ظرفیت مورد نظر است بنابراین عوض کردن مشخصات اعم از ایمیل و پسورد (فعال کردن کد استپ۲)و مشخصات فردی خلاف قوانین فروشگاه است و در صورت انجام این کار بدون هماهنگی با پشتیبانی (موارد خاص)تمام اکانت های خریداری شده توسط فرد متخلف تا حل شدن مسئله به حالت تعلیق در می اید و از گارانتی خارج می شود. ۱۰.مدیریت بین ظرفیت ها به عهده فروشگاه است ودر صورت ایجاد هرگونه مشکل فقط باید به فروشگاه اطلاع داده شود و از اقدام شخصی برای رفع مشکل خود داری شود. اینکار شما را از خدمات آینده فروشگاه خارج میسازد. ۱۱. ظرفیت سوم باید در یوزر اصلی ازبازی استفاده کند و حتما دی اکتیوباشد و درصورت عدم رعایت این موضوع و عدم توجه به تذکر های پشتیبانی اکانت از گارانتی خارج می شود و هیچ هزینه ای عودت داده نمی شود ۱۲. لطفا در صور بروزایراد مشکل خود را از طریق راه های ارتباطی با پشتیبانی درمیان بگذارید و پیام خود را در قالب یک پاراگراف و به صورت کامل همراه با مشخصات خریدارسال کنید(لطفا از زنگ زدن،پیام دادن پشت سر هم و ارسال پیام های تک کلمه ای جدا خودداری فرمایید) ۱۳. پاک شدن هر چتی در هر پلتفرمی خلاف قوانین است و در صورت پاک شدن چت فروش اکانت از گارانتی خارج می شود. ۱۴-خریداران محترم لطفا در تمامی مراحل با پشتیبانان همکاری لازم داشته باشید هر گونه بی احترامی و ناسازا به دلایل مختلف از سمت خریدار باعث سلب امتیاز پشتیبانی شده و فرد خاطی به طور کل از خدمات فروشگاه نستورشاپ محروم و از تمامی راه های ارتباطی مسدود خواهد شد! ۱۵- در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و نستورشاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند. ۱۶.نستورشاپ تنها پس از ۷ روز از تاریخ خرید درصورت وجود مشکل فنی و یا عدم تحویل محصول، موظف به بازگشت وجه می باشد و پس از یک هفته امکان برگشت وجه وجود نخواهد داشت! ۱۷. روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه در بازه ساعتی 11-22هر هفته، به استثنای جمعه و تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. نستورشاپ به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. ۱۸. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت نستورشاپ  به وسیله ارسال کد تایدد  از طریق پیام کوتاه و یا پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. نستورشاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نستورشاپ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند. ۱۹. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ  پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

شرایط و قوانین بخش اکانت های بازی :

1.تمام بازی های اکانتی ارائه شده در فروشگاه نستورشاپ بصورت اکانت دیجیتالی قانونی میباشد.
  1. در حال حاضر فروشگاه نستورشاپ طبق شرایط سونی که برای اکانت های قانونی PS4 و PS5 خود از سال 2013 اعمال کرده اکانت ها را به صورت ظرفیتی به شرح زیر به فروش میرساند.
روش فروش : فروشگاه نستورشاپ اکانت های قانونی خود را به صورت ۳ ظرفیت به فروش میرسند (۲بار ظرفیت ۲ و ۱بار ظرفیت ۳)

توضیحات ظرفیت ها:

ظرفیت دوم:

1. قابلیت اکتیو کردن و اجرا در اکانت شخصی استفاده به صورت آنلاین و آفلاین (با اتصال به اینترنت و بدون اتصال اینترنت) 2. نیاز هست به صورت هفته ای یکبار مجدد اکتیو کنید 3.خریدار نباید در اکانتی که از طرف پشتیبانی دریافت میکند اقدام به بازی کند و حتما داخل اکانت شخصیتون بازی را اجرا کنید 4. پس از نصب و اجرا بازی در حساب شخصی خودتون فقط زمانی اجازی دارید مجددا وارد اکانتی که از طرف فروشگاه برای شما ارسال شده، بشید که بازی در حساب شخصی شما قفل شده و نیاز که مجدد وارد اکانت بشید و اکتیو کنید تا قفل بازی برداشته شود ( هفته ای یکبار و حداکثر زمان لازم برای اکتیو کردن ۲ دقیقه هستش) 

ظرفیت سوم:

1.این ظرفیت اکتیو نمیشود و خریدار میبایست این بازی را در اکانتی که توسط پشتیبانی دریافت میکند اجرا کند. 2.برای اجرای بازی کنسول شما حتما باید به اینترنت متصل باشد. 3.خریدار ظرفیت ۳ موظف هنگامی که ظرفیت ۲ برای اکتیو کردن وارد اکانت میشود همکاری لازم را داشته باشد و حداقل ۲ دقیقه صبر کند و پس از گذشت ۲ دقیقه مجدد وارد اکانت شوند.
نکته مهم!
همانطور که در بالا خواندید روش فروش فروشگاه نستورشاپ به صورت ظرفیتی میباشد که در حال حاضر با شرایط سونی امکان پذیر هست. البته ممکن است در اینده با توجه به تغییر سیاست های سونی این روش تغییر کند و مانند سال 2018-2019 که یکی از ظرفیت ها کم و سایت سونی به طور کل اپدیت شد شرایط و روش فروش تغییر کند! فروشگاه نستورشاپ هم طبق شرایط و سیاست های سونی متعاقبا شرایط و روش فروش خود را تغییر خواهد داد. خریدارانی که تا 24ساعت قبل از این شرایط خرید خود را ثبت و با تغییر شرایط سونی امکان بازی کردن ندارند فروشگاه نستورشاپ موظف هست طبق قانون حمایت از حقوق مصرف کننده وجه را برگرداند یا اکانت جایگزینی ارسال کند. اما خریدارانی که از خریدشان بیش از 24 ساعت میگذرد فروشگاه نستورشاپ طبق قوه قهریه (خارج از حیطه قدرت متعهد) امکان بازگشت وجه را نخواهد داشت و با قبول این شرایط و خرید از ما مسئولیتی را متوجه فروشگاه نستورشاپ نخواهد کرد. 2.تحت هیچ شرایطی نباید اطلاعات اکانت در اختیار دیگران قرار بگیرد ،چرا که در صورت اختلال در کار کرد اکانت ،خریدار مسئول میباشد. 3.فروش خود سر اکانت ها بر خلاف قوانین میباشد و در صورت بروز ، فرد خاطی مشمول جریمه خواهد شد و یا اکانت به طور کل از فرد خاطی گرفته خواهد شد! 4.نستورشاپ این اختیار را دارد که قوانین سایت را بنا به نیاز و شرایط روز دست خوش تغییرات دهد و متعاقبا در سایت و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد کرد. 5.کاربران نباید تاریخچه چت و صحبت های خود با همکاران پشیبانی را پاک نمایند و خدمات پشتیبانی فقط به عزیزانی که اطلاعات خرید و چت هارا داشته باشند ارائه می شود.
  1. 6. قبل از فروش کنسول بازی خود باید حتما با ما هماهنگ نمایید و اکانت های خریداری شده را حذف و فیلم آن را ارسال نمایید در صورت بروز هرگونه مشکل ، از فروش کنسول خودسرانه و بدون هماهنگی موجب سلب گارانتی و خدمات فروشگاه نستورشاپ میشود.
  2. 7. هرظرفیت اکانت فقط مخصوص استفاده بروی یک کنسول می باشد و استفاده اکانت در کنسول های دیگر موجب باطل شدن گارانتی خواهد شد.
8.کاربران حق استفاده از اکانت در هیچ نرم افزار ، سایت و یا اپلیکیشنی را ندارند و فقط و فقط باید اکانت خریداری شده را در کنسول بازی خود فعال و استفاده نمایند.
  1. تحویل گرفتن اکانت توسط خریدار به منزله قبول داشتن تمامی قوانین و مقررات نستورشاپ تلقی خواهد شد.
  2. فروشگاه مالک اول و آخر اکانت ها می باشد، لذا این اجازه را دارد تا تمامی اطلاعات اکانت را بنا به دلایلی که به صلاح مشتریان و خریداران می باشد تغییر دهد و دارندگان ظرفیت ها می توانند با استفاده از گارانتی اکانتشان اطلاعات جدید را دریافت نمایند. این تغییر در اطلاعات توسط فروشگاه آسیبی به اکانت و کنسول وارد نمیکند.
  3. پس از خرید اشتراک پلاس و تحویل آن از فروشگاه نستورشاپ به دلیل زمان دار بودن این اشتراک (1ساله،3ماهه و 1 ماهه) امکان لغو، تعویض ، بازگشت و یا فروش مجدد این محصول وجود ندارد پس قبل از ثبت سفارش از خرید خودتون مطمئن شوید. گارانتی فروشگاه نستورشاپ برای اشتراک پلاس همانند اکانت های بازی هستش که در ادامه میتونید مطالعه کنید.
  4. در هنگام وارد نمودن کد دومرحله ای دقت لازم را انجام دهید ، اگر پشت سر هم بیش از 2 بار درخواست کد کنید کد دفعه سوم مبلغ 50 هزار تومان از شما برای دریافت کد گرفته خواهد شد ( برای مسایل امنیتی اکانت و تایم محدود فروشگاه برای ارائه خدمات بهتر و سریع به دیگر کاربران )
 

گارانتی اکانت قانونی :

1.بعد از اینکه اکانت برای شما اکتیو شد تنها با دی اکتیو کردن اکانت بر روی کنسولتون امکان جابه جایی اکانت وجود دارد. بعد از ارسال اکانت از طرف پشتیبانی 24 ساعت وقت دارید اکانت را وارد و اگر مشکلی بود به پشتیبانی اطلاعی بدید بعد از این تایم اگر مشکلی در اکتیو داشتید شامل گارانتی نمیشود
  1. 2. فروشگاه نستورشاپ موظف است تا نظم میان خریداران ظرفیت های مختلف را برقرار کند و بهخریداران ظرفیت 2 و 3،  اگر مشکلی در اجرای بازی به دلیل قفل شدن اکانت داشتن،  پشتیبانی بدهد. این قفل شدن باید به دلیل تغییر ایمیل یا کلمه عبور و یا فعال شدن تایید 2مرحله ای بر روی اکانت و یا نبود بازی مورد  نظر باشد که فروشگاه با داشتن اطلاعات اکانت بتواند اکانت را ریکاوری و اطلاعات جدید را به خریدار بدهد.(این موارد شامل گارانتی فروشگاه میباشد) اما فروشگاه در قبال تحریم های آی پی ایران از سوی سونی و یا هر گونه بن و ساسپندی از سمت سونی خود را مسئول نمیداند و بدلیل پاسخگو نبودن پشتیبانی سونی به ایرانیان و عدم رفع اینگونه مشکلات از سمت سونی و نداشتن شعبه حضوری نمایندگی سونی در ایران جهت رفع این گونه موارد، خارج از پشتیبانی و تعهد ما میباشد و چنانچه کاربر با این مورد مشکلی دارد توصیه میشود به هیچ وجه اکانت قانونی را خریداری نکند و از سایر روش ها بازی های خود را تامین کند. لازم به ذکر است خریدارانی که تا 24ساعت قبل از بن و ساسپندی خرید خود را ثبت کرده باشد فروشگاه نستورشاپ موظف هست طبق قانون حمایت از حقوق مصرف کننده وجه را برگرداند یا اکانت جایگزینی ارسال کند. اما خریدارانی که از خریدشان بیش از 24ساعت میگذرد فروشگاه نستورشاپ طبق قوه قهریه (خارج از حیطه قدرت متعهد) امکان بازشگت وجه را نخواهد داشت و با قبول این شرایط و خرید از ما مسئولیتی را متوجه فروشگاه نستورشاپ در این شرایط(بن و از دسترس خارج شدن اکانت ها) نخواهد کرد.
3.گارانتی فروشگاه نستورشاپ منحصر به اجرا بازی می باشد اما در صورتی که اشتراک های درون بازی به مشکل برخورد کرد این وب سایت هیچ تعهدی نسبت به حساب ها و اکانت ها و اشتراک های درون بازی ندارد حساب های درون بازی مانند ( اکانت های EA ، Activision ، Fortnite ) … و…) همچنین تحریم بازی هایی مانند Fall Guys و Watch Dogs Legion و… که امکان بازی بدون DNS وجود ندارد هم جز گارانتی نیمباشد.

خرید از فروشگاه نستورشاپ به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه نستورشاپ از سوی کاربر است و عدم مطالعه شرایط توسط کاربر/مشتری مسئولیتی را متوجه فروشگاه نخواهد کرد.

قوه قهریه تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، نستورشاپ هیچ گونه مسئولیتی ندارد.